Отримання звання Амбасадора Закарпатської області

  1. 1. Заповнена заява (завантажити формуляр заяви)
  2. 2. Рекомендаційний лист від підприємства (завантажити формуляр рекомендаційного листа)
  3. 3. Обов’язкові документи:
    • – копія паспорту
    • – резюме кандидата в довільній формі
    • – копію диплома про вищу освіту
    • – документ, що свідчить про місце роботи та займану посаду
    • – згода на обробку персональних даних
  4. 4. За наявності:
    • – копія диплому про науковий ступінь/вчене звання
    • – підтверджуючі документи на знання іноземних мов
    • – посилання на профілі в соціальних мережах (Facebook, LinkedIn та ін) або надання інформаційних матеріалів, що розкривають кваліфікаційні характеристик та підтверджують участь у публічних заходах різного спрямування (форуми, семінари, конференції, тощо), посиланя на публікації, сертифікати
    • – копії відзнак, звань та титулів
    • – письмові рекомендації щодо особистих, професійних якостей та ділової репутації за підписом керівників громадських організацій, представників державних установ, бізнесу, міжнародних організацій та інших авторитетних установ тощо
    • – стратегічний план діяльності на період присвоєння звання Амбасадора Закарпатської області
    • – мотиваційний лист у довільній формі (не більше 1 стор.)
    • – документи, які підтверджують членство національних та міжнародних неурядових організаціях, бізнес-асоціаціях, благодійних фондах, тощо
  5. 5. Всі документи мають бути підписані ЕЦП (електронно-цифровий підпис)
  6. 6. Заархівуйте підписані документи
  7. 7. Завантажте архів та надішліть
[contact-form-7 404 "Не знайдено"]