Отримання звання Амбасадора Закарпатської області

Отримання звання Амбасадора Закарпатської області

  1. 1. Заповнена заява (завантажити формуляр заяви)
  2. 2. Рекомендаційний лист від підприємства (завантажити формуляр рекомендаційного листа)
  3. 3. Обов’язкові документи:
    • – копія паспорту
    • – резюме кандидата в довільній формі
    • – копію диплома про вищу освіту
    • – документ, що свідчить про місце роботи та займану посаду
    • – згода на обробку персональних даних
  4. 4. За наявності:
    • – копія диплому про науковий ступінь/вчене звання
    • – підтверджуючі документи на знання іноземних мов
    • – посилання на профілі в соціальних мережах (Facebook, LinkedIn та ін) або надання інформаційних матеріалів, що розкривають кваліфікаційні характеристик та підтверджують участь у публічних заходах різного спрямування (форуми, семінари, конференції, тощо), посиланя на публікації, сертифікати
    • – копії відзнак, звань та титулів
    • – письмові рекомендації щодо особистих, професійних якостей та ділової репутації за підписом керівників громадських організацій, представників державних установ, бізнесу, міжнародних організацій та інших авторитетних установ тощо
    • – стратегічний план діяльності на період присвоєння звання Амбасадора Закарпатської області
    • – мотиваційний лист у довільній формі (не більше 1 стор.)
    • – документи, які підтверджують членство національних та міжнародних неурядових організаціях, бізнес-асоціаціях, благодійних фондах, тощо
  5. 5. Всі документи мають бути підписані ЕЦП (електронно-цифровий підпис)
  6. 6. Заархівуйте підписані документи
  7. 7. Завантажте архів та надішліть
[contact-form-7 404 "Не знайдено"]