- 1. Заповнена заява (завантажити формуляр заяви)
- 2. Рекомендаційний лист від підприємства (завантажити формуляр рекомендаційного листа)
- 3. Обов’язкові документи:
- – копія паспорту
- – резюме кандидата в довільній формі
- – копію диплома про вищу освіту
- – документ, що свідчить про місце роботи та займану посаду
- – згода на обробку персональних даних
- 4. За наявності:
- – копія диплому про науковий ступінь/вчене звання
- – підтверджуючі документи на знання іноземних мов
- – посилання на профілі в соціальних мережах (Facebook, LinkedIn та ін) або надання інформаційних матеріалів, що розкривають кваліфікаційні характеристик та підтверджують участь у публічних заходах різного спрямування (форуми, семінари, конференції, тощо), посиланя на публікації, сертифікати
- – копії відзнак, звань та титулів
- – письмові рекомендації щодо особистих, професійних якостей та ділової репутації за підписом керівників громадських організацій, представників державних установ, бізнесу, міжнародних організацій та інших авторитетних установ тощо
- – стратегічний план діяльності на період присвоєння звання Амбасадора Закарпатської області
- – мотиваційний лист у довільній формі (не більше 1 стор.)
- – документи, які підтверджують членство національних та міжнародних неурядових організаціях, бізнес-асоціаціях, благодійних фондах, тощо
- 5. Всі документи мають бути підписані ЕЦП (електронно-цифровий підпис)
- 6. Заархівуйте підписані документи
- 7. Завантажте архів та надішліть
[contact-form-7 404 "Не знайдено"]